Selskabs buffet

Vores populære buffeter med traditionelle retter.

Ta’ selv bord 1

Tunmousse m. sauce vert, tarteletter m. høns i asparges, helstegt oksefilet m. flødekartofler, salatbar m. dressinger, islagkage, brød & smør.

kr. 329,-


Ta’ selv bord 2

Varmrøget laks m. dilddressing, Helstegt oksefilet, fyldt kalkunbryst, flødekartofler, Spændende salater, salatbar  & dressinger, brød & smør. Dessertbuffet med tærter, is, chokoladekage og frisk frugt

kr. 399,-


Ta’ selv bord 3

Torsk an Belle Vue, Glaseret skinke, helstegt oksefilet m. flødekartofler, spændende salater, salatbar , chokoladekage, frisk frugt, brød & smør

kr. 339,-


Ved selskab (konfirmation, barnedåb, runde fødselsdage eller bryllupsdage) har vi her en lille guide/program for hvordan det plejer at foregå hos os i Action House.

Vores buffeter køres som flydende 3-retters, så der er naturlige pause til indslag:

  • Når gæsterne ankommer, bliver der serveret velkomstdrink (selvfølgelig kun hvis man har bestilt dette)
  • Ca 30 min efter tidspunktet gæsterne er inviteret til, gør vi klar med forretterne samt salater i vores buffet, og værten byder velkommen, og gæsterne starter på maden.
  • Når alle har fået forret, rydder vi tallerkener og der kommer indslag (hvis der er dette)
  • Herefter sættes hovedretten på buffeten, så forretterne kommer ud og steg og kartofler ind. Salaterne bliver selvfølgelig på buffeten.
  • Efter hovedretten vil der igen være indslag (hvis der er dette)
  • Alt fra hovedretten ryddes af og der stilles dessert an på buffeten, og rigtig mange vælger at få kaffe på buffeten sammen med desserten.
  • Til dem der booker aktiviteter hos os, der vil de komme her efter desserten.
  • Efter eventuelle aktiviteter vil der blive serveret natmad (hvis dette tilvælges)

Under hele middagen, vil vores personale søger for at jeres gæster for det de ønsker at drikke.

Til start har vi skænket et lille glas hvidvin til alle, (hvis man har nogle børneborde, må dette gerne skrives på bordplanen til os så vi ikke skænker hvidvin op til dem)

Andre ting vi gerne skal vide på forhånd:

  • Hvor mange børn og voksne, endelig antal vil vi gerne have 14 dage før arrangement, (små justeringer på +/- et par personer, kan ske op til 3 dage før.
  • Skal der bruges højstole.
  • Er der nogen der har allergi
  • En bordplan skal være os i hænde senest 1 uge før arrangement.
  • Ændringer til menu skal ske senest 14 dage før arrangement, ellers kan vi ikke sikre det kan lade sig gøre.

Den endelig menu m.m. aftales på et møde 1 måned før arrangement.


Vi gør opmærkesomme på hvis man vælger vores bowling buffet i stedet for  disse buffeter har man IKKE lokalet for sig selv, man vil komme til at spise med vores andre gæster.

Scroll to top